fbpx

Πόσο πουλάνε τα eshop όταν κλείνουν τα φυσικά καταστήματα?

Από τις 18 Μαρτίου που έκλεισαν τα φυσικά καταστήματα λόγο του COVID 19 το αγοραστικό κοινό στράφηκε στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Πόσο είναι όμως το ποσοστό από τις πωλήσεις που έχασε ή κέρδισε με αυτή την αναγκαστική αλλαγή ένα φυσικό κατάστημα που παράλληλα διατηρεί και eshop?

Θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα με πληροφορίες και γραφικά που παρουσιάζουμε από ένα eshop που κατασκευάσαμε και διαχειριζόμαστε στη Madlink. Θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι τα παρακάτω στατιστικά αντιπροσωπεύουν δεδομένα που έχουν να κάνουν με την επισκεψιμότητα και την απόδοση του eshop και όχι με το συνολικό τζίρο της επιχείρησης που δεν μας αφορά και δεν γνωρίζουμε.

Η επιχείρηση που παρουσιάζουμε διατηρεί κεντρικό φυσικό κατάστημα ως το κύριο κανάλι πωλήσεων της, που όμως έκλεισε στις 18/3/2020. Τα παρακάτω δεδομένα αφορούν το eshop της και την περίοδο από 15/3/2020 που είχε περιοριστεί η κίνηση στα φυσικά καταστήματα και έως 7/4/2020. Η επιχείρηση σε αυτό το διάστημα διατήρησε σταθερό τον προϋπολογισμό της για καμπάνιες στην google σε σχέση με το ποσό που είχε δαπανήσει στο ίδιο διάστημα και πέρυσι.

  1. Επισκεψιμότητα eshop

Παρουσιάζεται ο αριθμός των επισκεπτών σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό ανάλογο ημερολογιακά διάστημα. Αύξηση επισκεπτών 183% και τις τελευταίες ημέρες βρίσκεται σε άνοδο.

Πηγή Google Analytics


  1. Απόδοση eshop

Εδώ η αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με το ίδιο διάστημα πριν από ένα χρόνο είναι θεαματική. Αυτό βέβαια οφείλετε κυρίως στο ότι το αγοραστικό κοινό που προτιμούσε το φυσικό κατάστημα στράφηκε μαζικά  στο ηλεκτρονικό μετά το κλείσιμο των καταστημάτων. To επιπλέον θετικό στοιχείο είναι και ή αύξηση του μέσου όρου των αγορών ανά καλάθι που δείχνει την επιβράβευση των πελατών για το eshop μας.

Πηγή Prestashop


  1. Οργανικές επισκέψεις

Το eshop που παρουσιάζουμε είναι στην πρώτη σελίδα στης google σε αναζητήσεις που αφορούν τα προϊόντα του. Και εδώ η πορεία είναι θετική με αποτέλεσμα να ανεβαίνει στις 10 θέσεις που έχει η πρώτη σελίδα της Google.

Πηγή search.google.com


Θέλετε να λάβετε προσφορά για την κατασκευή του δικού σας eshop?

Δείτε αναλυτικά τις παροχές του πακέτου κατασκευής eshop anti Covid 19 Επιλέξτε εκπτώσεις για να πετύχετε καλύτερη τιμή κατασκευής. Προσθέστε extra δυνατότητες και λάβετε προσωποποιημένη προσφορά

Προσφορά eshop anti-COVID 19


Intro Κατασκευή Ιστοσελίδων & eshop Σε #1 τεχνολογίες CMS Ανάπτυξη σε wordpress, prestashop, woocommerce 19 Χρόνια εμπειρίας Κατασκευάζουμε ιστοσελίδες από το 2001 Ξεκάθαρες χρεώσεις Οικονομικά πακέτα σύμφωνα με τις ανάγκες σας sillogoi Ιστοσελίδες οργανώσεων & συλλόγων Ειδίκευση & εμπιστοσύνη Πολυετής συνεργασίες με ΑΔΕΔΥ, ΕΛΛ.Ο.Κ, ΟΔΥΕ, ΕΣΚΑ Επικοινωνία μελών Μέσα από SMS, newsletters & social. Αρχείο μελών. Ολοκληρωμένες υπηρεσίες Υποστήριξη, ενημέρωση υλικού & social, live stream... eshop Ενημέρωση eshop και ιστοσελίδων Καταχώρηση προϊόντων Σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας. Ενσωμάτωση SEO. Επεξεργασία εικόνων Image optimization. Καθάρισμα φόντου. Ενημέρωση ιστοσελίδας Ανάπτυξη δημοσιεύσεων, συγγραφή άρθρων, κειμένων. adwords Διαφημίσεις σε Google & Facebook Διαχείριση Google adwords Δημιουργία & ενημέρωση λογαριασμού διαφημίσεων. Δημοσιεύσεις σε Facebook Επαγγελματικά posts Facebook, Instagram, Twitter. Google business & maps Ξεχωρίστε στους χάρτες και στις αναζητήσεις.